X

Renginių darbuotojams organizavimas.

123Kintanti verslo aplinka verčia susimąstyti ne tik apie strateginius veiklos planavimo ir organizavimo, bet ir darbuotojų motyvavimo veiksnius.

Darbuotojų pasitenkinimas darbu tampa viena svarbiausių įmonės sėkmės prielaidų. Todėl renginiai, skirti įmonės darbuotojams, gali prasmingai tame pasitarnauti. Tai išties pakankamai efektyvi priemonė, kurios nevertėtų pamiršti bei skirti deramą dėmesį.

Klausimas tik, kas tuo turėtų užsiimti ir kokius tikslus reikia iškelti?

Kaip organizuoti renginius darbuotojams, kad jie duotų tiek apčiuopiamą, tiek neapčiuopiamą naudą?

Kad renginys atsipirktų kaip ilgalaikė investicija, kurios planavimas būtų toks pat svarbus, kaip ir kita strateginė veikla?


Siūlome apsvarstyti keletą galimų krypčių:

  • Renginiai, skirti perteikti darbuotojams įmonės istoriją
  • Renginiai, formuojantys įmonės kultūrą. Svarbu, kad darbuotojai pajustų, jog jie formuoja kompanijos istoriją ir yra kompanijos vidaus kultūros dalis.
  • Renginiai, formuojantys įmonės darbuotojų komandą. Tai aktyvūs renginiai. Jie dar vadinami anglišku terminu “teambuilding” (“komandos statymas”). Tokie renginiai neturėtų būti paviršutiniški, jie gali trukti kelias dienas. Jie padeda formuoti atitinkamus darbuotojų įgūdžius ar sugebėjimus. Renginiuose taikomos įvairios kūrybinės užduotys, socialiniai veiklos epizodai, rungtynės, modeliuojamos situacijos, susijusios su darbo specifika ir mokėjimu spręsti problemas.
  • Renginiai, skatinantys darbuotojų motyvaciją. Renginys gali padėti spręsti bendravimo problemas, sutelkti žmones į vieną būrį, kelti įmonės prestižą darbuotojų ir kitų kompanijų akyse.
  • Renginiai, skatinantys darbuotojų lojalumą įmonei. Tradiciniai ir nuolatos organizuojami renginiai, skirti įvertinti geriausius įmonės darbuotojus, skatina lojalumą ir įtraukia darbuotojus į kompanijos vidinį gyvenimą. Renginiai pamažu tampa kompanijos gyvenimo dalimi. Jų metu turime galimybę įgyvendinti savo tikslus.
  • Renginiai, skatinantys darbuotojų šeimų lojalumą įmonei.

Šie renginiai yra skirti ne vien tik darbuotojams, bet ir jų šeimoms. Kompanijai tai ypač svarbu, kai darbuotojai dažnai dirba viršvalandžius. Natūralu, kad kenčia darbuotojų santykiai su savo šeimos nariais. Tokių renginių metu darbuotojų šeimoms sudaroma galimybė geriau susipažinti su kompanija – taip sumažinama įtampa šeimoje ir skatinama tolerancija šeimos nario darbui.

  • Renginiai, supažindinantys darbuotojus su įmonėje diegiama kokybės ar kita sistema.

Kokybės ar kitų standartų sistemos diegimui įmonėje dažnai priešinasi seniai dirbantys darbuotojai, nes jiems pateikiama daug naujos, nežinomos, o kartu ir neįprastos informacijos bei procedūrų, kurių tenka mokytis iš naujo. Šiai informacijai perteikti reikia nemažai laiko. Problema gali būti sprendžiama organizuojant renginį darbuotojams, kurio metu atitinkamomis programomis bei specialiai pritaikytais žaidimais darbuotojams padedama įsisąmoninti naują informaciją bei priimti diegiamą sistemą.

  • Renginiai įmonės gimtadieniui paminėti.

Kompanijos mini įvairias, su savo veikla susijusias sukaktis. Jų metu padėkojama darbuotojams už darbą, apdovanojami geriausi kompanijos žmonės. Kartu atsidėkojama savo klientams, partneriams ir kitoms susijusioms grupėms. Tai ir proga reklamuoti savo kompaniją netradiciniu būdu, formuoti teigiamą įvaizdį visuomenėje.

  • Renginiai kalendorinei šventei paminėti.

Lietuvoje švenčių nėra labai daug. Svarbu jas visas išnaudoti ir įtraukti darbuotojus, kurti savo įmonės tradicijas bei formuoti kultūrą. Įprasta švęsti Kalėdas, Naujuosius metus, tačiau galima pasistengti būti įvairiapusiškiems ir paminėti kitas linksmas šventes, dar ir Jonines ar Valentino dieną.

Vidiniai renginiai – tai akimirka, kurią visi darbuotojai išgyvena kartu – jie kartu įtraukiami į bendras veiklas, kartu dalyvauja komandiniuose žaidimuose, mokosi ar pramogauja. Tokiuose renginiuose vieni susipažįsta su kitais, o veiklų metu išryškėja kiekvieno jų asmeninės savybės.

Tai laikas, kai visi trumpam atsitraukia nuo kasdienių darbų, o nuostabūs įspūdžiai lieka atmintyje.

Įmonės darbuotojams skirti renginiai – tai ilgalaikė investicija, kuri laikui bėgant atsiperka tiesiogiai.

Vis daugiau šiuolaikiškų įmonių vadovų tai supranta ir priskiria darbuotojams skirtus renginius prie strateginės veiklos uždavinių..

Susiję straipsniai
Paslaugų sąrašas
2015.06.08

                      Orientacinis paslaugų sąrašas: Vidinių renginių (įmonių, įstaigų ir organizacijų […]

Vidinių renginių organizavimas
2015.06.04

Renginių darbuotojams organizavimas. Kintanti verslo aplinka verčia susimąstyti ne tik apie strateginius veiklos planavimo ir organizavimo, bet ir darbuotojų motyvavimo […]

Rinkodaros renginių organizavimas
2015.05.27
Atsiliepimai
Renginių organizavimo kompanija
Adresas korespondencijai:
Gedimino 24 - 4, Kaunas LT - 44319
Tel./faksas:
+37037222416
Mob. tel.:
+37065997668;   +37065997662
El.paštas:
info@vijolina.lt
Siųsti